Клієнти Яремчанщини з питань електропостачання обслуговуватимуться у ЦНАПі

  • 513

З 15 лютого прийом споживачів з питань електропостачання у Яремче відбуватиметься за новою адресою: вул. Свободи, 266 (Центр надання адміністративних послуг). Графік роботи: понеділок-четвер: 8:00 – 17:15, пятниця: 8:00 – 16:00.

Усі споживачі колишнього Яремчанського району можуть використовувати канали онлайн підтримки, зокрема:

  • персональний кабінет www.my.pret.com.ua
  • чат-бот у Viber: bit.ly/pret_bot
  • телефон: (067) 344-74-04
  • електронну пошту: info.jar@pret.com.ua
  • кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10
  • інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua

Одним з пріоритетів роботи «Прикарпатенерготрейду» є дистанційне обслуговування. Це не просто зручний та швидкий спосіб вирішити питання, але й безпечний канал комунікації, що особливо актуально під час пандемії. Перелік послуг, які надаються дистанційно: видача та перевірка рахунків на оплату, інформація про споживання, прийом показників і звітів, консультації та довідки з питань постачання електроенергії.

Замовити послуги з розподілу електроенергії також можна дистанційно. Більше інформації про те, як це зробити – на сайті АТ «Прикарпаттяобленерго» (www.oe.if.ua) в розділі «Меню»-«Споживачам»-«Розподільчі послуги»- «Як замовити розподільчу послугу онлайн».

Фото без опису