A A A K K K
для людей із порушенням зору
Яремчанська міська рада
Івано-Франківська область, Надвірнянський район

ІНФОРМАЦІЯ про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті міської ради за 1 півріччя 2021 року

Дата: 06.08.2021 15:42
Кількість переглядів: 218

За перше півріччя 2021 року у відділі загальної, організаційної  роботи та інформаційної політики виконавчого комітету  Яремчанської міської ради зареєстровано 879 письмових звернень громадян, що на 333 більше в порівнянні з таким же періодом 2020 року, в тому числі 32 колективних звернення (2020 – 23), 1 повторне і 1 дублетне.  На прийомі у міського голови побувало 66 громадян. За даний звітний період звернулось 1014 громадян, які в своїх заявах порушили 955 питань.

На першому місці по кількості перебувають звернення громадян з питань соціального захисту населення: 566(або 64%), (222 – 41% за 1 півріччя  2020 року). Передусім, це питання надання одноразових грошових допомог громадянам, які перехворіли коронавірусом, призначення субсидії  на оплату житлово-комунальних послуг та тверде паливо, виплата соціальної допомоги.

Актуальними залишаються звернення з питань  земельних відносин. Їх кількість значно збільшилася – із 102 у 1 півріччі 2020 року, до 192 за аналогічний період 2021 року (21 відсоток від загальної кількості звернень).   В тому числі у 44 зверненнях порушувалися питання, пов’язані із земельними спорами. Більшість з них була розглянута комісійно безпосередньо на місці, заявникам надавалися відповіді з актами комісійних обстежень та рекомендаціями щодо шляхів вирішення питань, відповідно до чинного законодавства.

 З питань комунального господарства, поліпшення житлових умов,  ремонту вулиць міста Яремче та села Микуличин,  транспорту та зв’язку  зареєстровано 52 звернення або 6 %.

Турбує мешканців регіону і питання поліпшення екологічного стану навколишнього середовища:  20 звернень (або 2 %).         

           Керівництвом міськвиконкому приділяється увага безпосередньому спілкуванню із заявниками. Враховуючи важливість проблем, прийом проводиться не тільки в прийомний час згідно затверджених графіків, але і в інші робочі дні та в позаробочий час за участю необхідних фахівців, заявникам надаються обґрунтовані відповіді.

 Окремо слід зупинитися на колективних зверненнях громадян. Їх у  цьому році зареєстровано 32, що на 9 більше, ніж за попередній рік.

В третині  колективних звернень  порушено питання  ремонту вулиць місцевого значення (відновлення асфальтного покриття, ямковий ремонт, водовідведення, ремонт пішохідних доріжок та  кам’яних сходів).

Поступили також колективні звернення з питань освітлення вулиць,  ремонту ліній електропередач, виділення екскаватора для розчищення русла потічка, виділення коштів на утримання технічної бази нової української школи, збереження робочих місць Будинку творчості дітей та юнацтва, порушення тиші в нічний час.

 Разом з тим, суттєво зменшилася кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня. Якщо в 1 півріччі 2020 року таких звернень було 62, то в цей же період 2021 їх кількість зменшилася  до 49, з яких 45– на урядову «гарячу» телефонну лінію, 4 звернення до керівництва обласної державної адміністрації. Від мешканців м.Яремче надійшло 7 звернень, із с.Микуличин звернулося 10 жителів.  32 звернення  до органів влади вищого рівня надійшло від жителів інших населених пунктів, в тому числі  Ворохтянської та Поляницької територіальних громад.

Звернення, які не відносяться до компетенції міської ради, направлялися на розгляд за належністю.

 Проведений аналіз звернень показав, що до органів влади вищого рівня найбільше зверталися  з питань соціальних виплат, врегулювання земельних спорів, індивідуальних трудових спорів, ремонту доріг, покращення якості постачання електроенергії, надання грошової допомоги на лікування. 

При розгляді звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються  учасники війни, бойових дій, особи з інвалідністю, ветерани війни і праці, багатодітні сім’ї, одинокі матері, малозабезпечені, а також інші пільгові категорії громадян. Таких звернень поступило 155(18% від загальної кількості). Керівництвом виконкому вживаються всі можливі заходи щодо позитивного вирішення  звернень від соціально незахищених мешканців міста та населених пунктів.

У  1 півріччі 2021 році малозабезпеченим жителям регіону виділено з міського бюджету кошти на загальну суму 756 тис. грн:

- 603 тис. грн – на одноразові грошові допомоги на лікування, покращення соціально-побутових умов- 426 громадянам;

- 60 тис. грн грошової допомоги хворим на ниркову недостатність- 6 громадянам;

- 25 тис. грн. на поховання осіб, які на день смерті ніде не працювали та не отримували пенсію -10 громадянам;

- 53 тис.грн  на ліквідацію наслідків пожежі – 3 громадянам;

- 15 тис.грн на  берегоукріплення  – 1 громадянину.    

          Слід зазначити, що виконавцями в основному дотримуються вимоги законодавчих та нормативних актів щодо порядку розгляду звернень громадян.        В міськвиконкомі діє система контролю за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян. Всім працівникам міськвиконкому надаються консультації та рекомендації щодо удосконалення роботи по якісному та своєчасному опрацюванню зверненню громадян згідно вимог чинного законодавства.

Основним недоліком при розгляді звернень залишається порушення термінів їх розгляду, зокрема, окремими виконавцями не виконується норма закону щодо необхідності розгляду звернень, які не потребують додаткового вирішення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.

З метою удосконалення роботи із розгляду звернень громадян рішенням виконавчого комітету міської ради від 30.07.2021 року №88 затверджено заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь