ЗАПРОШУЄМО ПРЕДСТАВНИКІВ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ ЯРЕМЧАНЩИНИ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У СЕМІНАРІ «КАРПАТСЬКА ДОРОГА СМАКУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ»
Захід відбудеться 16 березня 2020 року у залі засідань Яремчанського міськвиконкому.
Початок семінару о 10.00 год.
Хто може бути учасником Карпатської дороги смаку?
- Виробники локальних продуктів (в т.ч. агротуристичні локації), які пропонують туристам екскурсії на виробництво, дегустації продуктів власного виробництва, можливість придбати продукти.
- Дегустаційні зали, які пропонують організовані дегустації місцевих продуктів та можливість їх придбання.
- Фермерські господарства, відкриті до відвідування.
- Ресторани місцевої кухні, які пропонують традиційні регіональні страви, спеціалізовані дегустаційні сет-меню.
- Готелі, санаторно-оздоровчі комплекси, які надають послуги з розміщення, харчування, та можуть стати маркетинговими майданчиками проекту в просуванні місцевих продуктів.
Мета створення Карпатської дороги смаку.
1. Створення сучасного інструменту розвитку гастрономічного туризму в регіоні.
2. Сприяти інтегрованому розвитку агровиробництва та туризму, підвищення ділової активності в сільській місцевості.
3. Об’єднання фінансових, матеріальних та інтелектуальних ресурсів через розвиток приватно-державного партнерства в галузі гастрономічного туризму
4. Формування спільної стратегії розвитку туризму в регіоні з метою збільшення туристичного потоку, розширення асортименту послуг та підвищення їх якості.
Додаткову інформацію Ви можете отримати у Національного експерта з розвитку сільських територій у Карпатському регіоні
Тараса Антонюка т. 0979004447, taras.antonyuk@gmail.com
Інформаційна довідка
Проект Європейського союзу «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні»
Завданням проекту є впровадження географічних зазначень у сегменті виноробства та виробництва локальних продуктів на всій території України. Це дасть змогу ввести систему контролю якості, а також привести українське законодавство в відповідність європейському. Географічні зазначення допомогли здобути світову славу продуктам як-от шампанське, коньяк, сири рокфор, пармезан і багато інших. Україна є потужною аграрною країною, виробником продуктів харчування, тому існують хороші перспективи для реєстрації вітчизняних географічних зазначень – впевнені експерти ЄС. На отримання статусу продукції з географічним зазначенням вже йдуть: «гуцульська бриндзя», «херсонський кавун», «мелітопольська черешня», бессарабські, закарпатські вина, закарпатський мед.
Кінцевою метою Проекту Європейської Комісії є сприяння розвитку сільських територій в Україні, у цьому випадку, через підвищення конкурентоспроможності місцевих виробників, диверсифікацію виробництва та розвитку туризму на сільських територіях. Проект Європейської Комісії підтримав і розвиток гастрономічного туризму, який є потужним світовим трендом (у світі щорічні надходження від гастрономічного туризму сягають 150 млрд дол. США).
«Гастрономічні маршрути» - інноваційний для України туристичний продукт, з високим потенціалом сприяння розвитку сільських територій: через підтримку виробників ГЗ та традиційних продуктів, збереження, зміцнення біорозмаїття та культурної спадщини місцевих спільнот; шляхом інтегрованого розвитку агровиробництва та туризму, що забезпечує диверсифікацію виробничої діяльності в сільській місцевості та залучення додаткових фінансових надходжень від туристів та інвесторів.
Ґрунтуючись на міжнародному досвіді гастрономічні маршрути поділяються на декілька типів: «Дороги Вина», «Дороги Смаку», «Дороги Вина та Смаку». Вони виступають інструментами для створення та комерціалізації еногастрономічних маршрутів як туристичної пропозиції. Саме такий досвід розбудови еногастрономічного туризму запозичено для розвитку в Україні.
У межах пілотних проектів «Дороги Вина та Смаку Придунайської Бессарабії», «Дороги Вина та Смаку Закарпаття», «Карпатської дороги смаку» відбувається створення еногастрономічних дестинацій, окремих локацій та конкретних маршрутів; їх стандартизація; відпрацювання ефективного механізму взаємодії громадськості, бізнесу та влади задля їх розвитку. Надається допомога місцевим виробникам, закладам харчування з просування локальної кухні, об’єктам розміщення та іншим потенційним учасникам гастрономічного маршруту зі створення еногастрономічної туристичної пропозиції та її маркетинговому позиціонуванні.
Також, розпочато створення єдиного всеукраїнського інтернет-порталу, який матиме інформацію щодо створених «Доріг Вина та Смаку України» та їх учасників – національних виробників локальної традиційної продукції, які готові відкрити свої підприємства для відвідування туристами. Отже, кожен потенційний турист зможе вибрати собі напрямок подорожі та скласти до неї винно-гастрономічну чи суто гастрономічну, карту, а також, отримати гарантію харчової безпеки на маршруті. Усе це сприятиме збільшенню туристичних потоків на сільські території, підвищенню попиту на місцеву продукцію та розвитку регіонів.