ОГОЛОШЕННЯ про необхідність перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку для поліпшення житлових умов
З метою підтвердження права громадян на поліпшення житлових умов та відповідно до п. 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень», затверджених 11 грудня 1984 року № 470, передбачено щорічну перереєстрацію документів громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Яремчанської міської ради. Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для актуалізації списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагоджуванню чіткого і прозорого обліку таких громадян.
Перереєстрація здійснюватиметься до 31 грудня 2023 року на підставі надання громадянами, які зареєстровані та проживають на території Яремчанської територіальної громади, наступних документів:
1. Заява на ім’я міського голови встановленого зразка.
2. Довідка про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні за відповідною формою;
3. Довідка про реєстрацію місця проживання членів сім’ї, якщо вони зареєстровані в іншому будинку або іншій територіальній громаді.
4. Акт обстеження матеріально-побутових умов (Акт депутата);
5. Копії паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів його сім’ї;
6. Копії свідоцтв про одруження (розірвання шлюбу);
7. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;
8. Копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру на всіх членів сім’ї, які будуть прийматися на квартирний облік
9. Документ, який дає право на житлові пільги. Громадяни які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом позачаргового або першочергового одержання жилих приміщень, зазначають поро це у заяві і подають підтверджуючі документи. ( Копії посвідчення УБД , інваліда, дитини сироти, інше ).
10. Довідка про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем реєстрації в разі їх реєстрації в іншій територіальній громаді. ( Дану довідку надають міськвиконкоми територіальних громад)
11. Один із документів на займану житлову площу (де зареєстровані), а саме копії:
- ордера на квартиру (кімнату тощо) викопіювання з поверхового плану;
- технічного паспорта, свідоцтва на право власності, договору дарування, договору купівлі-продажу, свідоцтва про спадщину;
- договір найму/піднайму житла в якому проживає заявник.
12. Інформаційна довідка з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо суб'єкта про наявність (відсутність) власності від заявника та дорослих членів сім’ї. (Надає довідку державний реєстратор, ЦНАП)
Громадяни, які не поновлять документи своїх облікових справ у встановлений термін, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов, та будуть зняті з квартирного обліку.
Прийом документів на перереєстрацію здійснюється в приміщенні Яремчанського міськвиконкому уповноваженою особою за адресою: м.Яремче вул.Свободи 266, третій поверх, відділ житлово-комунального господарства благоустрою та екології Яремчанського міськвиконкому. Телефон (03434) 2-25-67.