A A A K K K
для людей із порушенням зору
Яремчанська міська рада
Івано-Франківська область, Надвірнянський район

Податківці Надвірнянщини інформують

Дата: 23.09.2020 15:43
Кількість переглядів: 528

 Використовуйте електронні сервіси ДПС та звітуйте легко через Електронний кабінет

Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Електронний кабінет – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету, шляхом автентифікації.

Серед переваг Електронного кабінету платника податків - можливість працювати на безоплатній основі та у будь – який час, отримувати необхідну інформацію підприємствами, громадянами та фізичними особами-підприємцями з органів ДПС в режимі онлайн, можливість подавати звітність в електронному вигляді, та основна перевага - це економія часу.

Шановні платники податків! Заощаджуйте свій час, користуйтесь зручними електронними сервісами Державної податкової служби!

 

Програмні РРО: для кого, коли, як?

З якого часу виникає обов’язковість використання РРО та/або програмного РРО для всіх платників єдиного податку другої – четвертої групи?

Запровадження обов’язкового використання РРО та/або програмного РРО для всіх платників єдиного податку другої – четвертої групи відтерміновано до 01 квітня 2021 року.

Також до 01 січня 2021 року РРО не застосовуються тільки фізичними особами – платниками єдиного податку другої – четвертої груп незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень, крім тих, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, реалізацію лікарських засобів та реалізацію виробів медичного призначення.

Надання платних послуг у сфері охорони здоров’я можна здійснювати без застосування РРО до 01 січня 2021 року в межах, якщо обсяг доходу протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень.

А вже з 01 січня 2021 року використання РРО стане обов’язковим для фізичних осіб платників єдиного податку другої – четвертої груп сфер діяльності, пов’язаних з реалізацією ювелірних виробів та побутових виробів з дорогоцінних металів і каміння, медпрепаратів і ліків та платних послуг у сфері охорони здоров’я, складних побутових товарів, текстилю та автозапчастин, вживаних товарів (КВЕД 47.79), товарів чи послуг через мережу Інтернет та які займаються діяльністю ресторанів, кафе, туристичних агентств, готелів.

Чи зобов’язані використовувати касові апарати підприємці – платники єдиного податку 1 групи, які торгують на ринку?

Платники єдиного податку – фізичні особи підприємці першої групи, які здійснюють діяльність з торгівлі на ринках, надання побутових послуг виключно населенню, а також фізичні особи, які продають на ринку власні вживані речі або продукти власного підсобного господарства, як сьогодні, так і надалі, мають право не застосовувати РРО.

 А є можливість зареєструвати РРО (касовий апарат) онлайн?

 Так. У зв’язку з заходами, спрямованими на запобігання виникненню коронавірусної хвороби (COVID-19) та попередження інфікування та поширення  вірусних інфекцій, пропонуємо утриматися від відвідування Центрів обслуговування платників, тому для реєстрації РРО можна подати до податкового органу заяву за формою №1-РРО онлайн. Така можливість надана через приватну частину Електронного кабінету http//cabinet.tax.gov.ua (з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг). Також вхід до Електронного кабінету здійснюється через офіційний портал ДПС http:/tax.gov.ua.

У розділі «Заяви, запити для отримання інформації приватної частини Електронного кабінету необхідно створити документ за формою «j1311401-Заява про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою №1-РРО». Усі розділи реєстраційної заяви за ф №1-РРО необхідно заповнити.

При заповнені реєстраційної заяви за ф№1-РРО у розділі 5 «Сфера застосування відповідно до Державного реєстру РРО» платник обирає потрібну інформацію щодо сфери застосування РРО з довідника в символічному вікні за посиланням: «розділ 5 «Сфера застосування відповідно до Державного реєстру РРО». («Пошук у довіднику»)» код» та «назва сфери застосування РРО» .

Що таке «кешбек» і коли він почне діяти?

Механізм «кешбек» запроваджується передусім для боротьби з «нефіскальними» чеками, коли окремими несумлінними платниками споживачам надаються чеки, які не є фіскальними, проте на вигляд схожі на них. «Кешбек» запрацює не раніше 1 січня 2021 року. Процедура повернення коштів «кешбек» така:

– купуючи товар на суму, яка перевищує 850 гривень, перевіряється чек на сайті;

– якщо його там не має, подаєте скаргу на сайт ДПС в Електронному кабінеті;

якщо чек не був фіскалізований, продавця штрафують, а ви повертаєте вартість покупки та залишаєте собі товар.

Чи зможуть продавці, які використовують програмні РРО, видавати чеки покупцям?

Cуб’єкти господарювання зобов’язані надавати покупцю (включаючи операції через мережу Інтернет) при отримані товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ, встановленої форми та змісту, на повну суму проведеної операції. Він має бути створений у паперовій або електронній формі, у т.ч. з відтворюванням на дисплеї РРО чи дисплеї простору, на якому встановлений Програмний РРО GR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом, або надсиланням електронно-розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер, або електронну адресу

 

До уваги громадян! З 1 вересня мінімальний розмір ЄСВ становить 1100 гривень

Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 25.08.2020 р. №822-ІХ  підвищено розмір мінімальної заробітної плати з 1 вересня 2020 року до 5 тисяч гривень.

Підвищення мінімальної заробітної плати впливає на мінімальний розмір єдиного внеску.

Відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" єдиний внесок встановлюється у розмірі 22 відсотки до бази нарахування.

У разі якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, його сума розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску.

Тобто, мінімальна ставка єдиного внеску встановлюється у розмірі 22% від мінімальної заробітної плати.

Отже, з 1 вересня 2020 року мінімальний розмір єдиного внеску становить 1100 грн на місяць (5000 грн х 22%) (3300 грн за квартал).

Нагадаємо, з січня 2020 року мінімальна заробітна плата – 4723 грн; мінімальний розмір єдиного внеску на місяць за січень-серпень 2020 року - 1039.06 гривень.

 

Щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій з 01 січня 2020 року ФОП єдинниками

Відповідно до ст. 61 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України з 1 січня 2021 року застосовують реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій платники єдиного податку другої - четвертої груп (фізичні особи - підприємці) які здійснюють:

реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

реалізацію лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Звертаємо увагу платників податків, що ДПС розроблено безкоштовне програмне рішення для смартфонів та планшетів та інших пристроїв, що підтримують операційні системи Android та iOS. Інформація щодо такого програмного рішення оприлюднюється в Електронному кабінеті.

Відповідно після встановлення безкоштовного програмного рішення на відповідний пристрій (смартфон, планшет та інше) такий ПРРО підлягає реєстрації.

Для реєстрації ПРРО складається заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою №1-ПРРО (далі – Заява). Дана Заява подається в електронній формі за допомогою Електронного кабінету або засобами телекомунікацій. Фіскальним сервером здійснюється автоматизована обробка Заяви, за результатами якої ПРРО реєструється або формується відмова в реєстрації ПРРО. Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного фіскального номера ПРРО та наданням першої порції діапазону фіскальних номерів.

 

Закон № 786: новації в оподаткуванні доходів фізичних осіб

Закон України від 14.07.2020 № 786-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб - підприємців» (далі – Закон № 786) змінив порядок ведення обліку доходів і витрат самозайнятими особами, зокрема, відмінено обов’язкове ведення паперових Книг обліку доходу та витрат, Книг обліку доходів.

Залежно від обраної системи оподаткування самозайняті особи, починаючи з 1 січня 2021 року, мають вести облік своїх доходів (витрат) у наступний спосіб:

1. Фізичні особи – підприємці на загальній системі зобов’язані вести облік доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару. Податковий кодекс України (далі – Кодекс) дозволяє вести облік доходів і витрат в паперовому та/або електронному вигляді, у тому числі через Електронний кабінет.

Типова форма, за якою здійснюється облік доходів і витрат, та порядок

ведення такого обліку визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. На сьогодні і до моменту затвердження нової форми Міністерством фінансів України залишається чинною Книга обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні

особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність.

2. Фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність зобов’язані вести облік доходів і витрат від такої діяльності. Кодекс дозволяє їм вести облік доходів і витрат в паперовому та/або електронному вигляді, у тому числі через Електронний кабінет.

Типова форма, за якою здійснюється облік доходів і витрат, та порядок ведення такого обліку також визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

На сьогодні і до моменту затвердження нової форми Міністерством фінансів України залишається чинною Книга обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, затверджена Наказом Міністерства доходів і зборів України від 16 вересня 2013року № 481.

3. Фізичним особам – підприємцям – платникам єдиного податку першої і другої груп та платникам єдиного податку третьої групи, які НЕ є платниками ПДВ, буде надано право вести облік у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів. Їм буде дозволено вести облік як у паперовому так і в електронному вигляді.

4. Фізичним особам – підприємцям – платникам єдиного податку третьої групи, які є платниками ПДВ, буде надано право вести облік у довільній формі шляхом помісячного відображення доходів та витрат. Їм буде дозволено вести облік як у паперовому так і в електронному вигляді.

Зміни, запроваджені Законом № 786 щодо форми обліку доходів самозайнятими особами, не скасовують обов’язку для всіх платників податків

(включаючи таких суб’єктів) дотримуватися вимог підпунктів 44.1 та 44.3 статті 44 Кодексу, зокрема, щодо ведення обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових

зобов'язань, на підставі первинних документів (документів на придбані товари)

та їх належне зберігання.

Нагадуємо, що п. 8 Порядку ведення Книги обліку доходів та витрат передбачено, що Книга має зберігатися у платника податків протягом 3 років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис. Крім того, підприємці зобов’язані мати підтверджуючі документи щодо походження товару.

 

Податкові зміни: оподаткування податком на доходи фізичних осіб відшкодування моральної шкоди

Законом України від 16.01.2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» внесено зміни до Податкового кодексу щодо звільнення від оподаткування податком на доходи фізичних осіб сум відшкодування моральної шкоди.

Зокрема, з 23 травня 2020 року звільняється від оподаткування податком на доходи фізичних осіб відшкодування моральної шкоди в розмірі, визначеному рішенням суду, але не вище чотирикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року.

Отже, з цієї дати до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається дохід у вигляді сум, що за рішенням суду спрямовуються на відшкодування збитків, завданих платнику податку внаслідок заподіяння йому матеріальної шкоди, шкоди життю та здоров’ю, а також відшкодування моральної шкоди в розмірі, визначеному рішенням суду, але не вище чотирикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, у 2020 році – 18892 гривень, або у розмірі, визначеному законом.

 

Маєте податковий борг понад 1020 гривень? Чекайте на податкову вимогу!

У разі виникнення у платника податків податкового боргу, контролюючий орган надсилає йому податкову вимогу. Це визначено Податковим кодексом України (далі – ПКУ). Податкову вимогу платнику надсилають тільки у випадку несплати ним узгодженої суми грошового зобов’язання у встановлені строки, якщо сума податкового боргу перевищує 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1020 грн).

Законом України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві внесено зміни до п. 59.3 ст. 59 ПКУ, відповідно до яких податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов’язання. Якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, однак не була погашена в повному обсязі, податкову вимогу платнику додатково не надсилають.

Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення податкового боргу та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов’язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов’язань у встановлені ПКУ строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

 

Платникам ПДВ: новації щодо терміну реєстрації зведених ПН

Реєстрація ПН та/або РК до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними п. 198.5 ст. 198 та п. 199.1 ст. 199 ПКУ, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені.

Така норма визначена п.п 201.10 ст. 201 ПКУ (внесена Законом України від 16.01.2020 № 466 та набула чинності 23 травня 2020 року.

Зверніть увагу, що якщо граничний день реєстрації ПН/РК в ЄРПН припадає на вихідний чи святковий день, то такий день вважається операційним, що забезпечує можливість реєстрації ПН/РК протягом періоду з 8:00 до 20:00 (наприклад 20 вересня 2020 року, яке припадає на неділю, є операційним днем).

 

З 01 серпня 2020 року у чеку РРО для всіх підакцизних товарів зазначається код товарної підкатегорії за УКТ ЗЕД

З 01 серпня 2020 року запроваджено попереднє програмування  коду товарної підкатегорії за  УКТ ЗЕД  для всіх підакцизних товарів, тобто, у чеку РРО поряд з  найменуванням  підакцизних товарів  мають  зазначатися коди товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД .

Недотримання цієї норми загрожує суб’єктам господарювання штрафом  у 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100,0грн.).

Нагадуємо, що  згідно п.215.1 ст.215 Податкового Кодексу, до підакцизних  товарів належать :

- спирт етиловий;

-  алкогольні напої, пиво (крім квасу "живого" бродіння);

- тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;

- пальне;

- автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи;

- мотоцикли;

- електрична енергія.

Звертаємо увагу, що з 01.01.2021 року до  переліку підакцизних товарів увійдуть рідини, що використовуються в електронних сигаретах.

 

Вдосконалення порядку надання податкових консультацій

Законом України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві», внесено зміни до Податкового кодексу України в частині вдосконалення порядку надання податковими органами індивідуальних податкових консультацій:

- визначено, що Електронний кабінет надає можливість платнику податків подавати звернення на отримання індивідуальних податкових консультацій в електронній формі;

- надано право податковим органам надавати індивідуальні податкові консультації в електронній формі.

Запит на індивідуальні податкові консультації та індивідуальні податкові консультації в електронній формі повинні бути підписані з дотриманням вимог Законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05 жовтня 2017 року №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».

- збільшено з 10 до 15 кількість календарних днів терміну, на який може бути продовжено строк розгляду звернення на отримання індивідуальних податкових консультацій.

Загальний строк надання податкових консультацій, передбачений Податковим кодексом України, складає не більше 40 днів.

Звертаємо увагу, що норми щодо звільнення від відповідальності, включаючи фінансової (штрафні санкції та/або пеня), платника податків, який діяв відповідно до наданої індивідуальної податкової консультації, а також узагальнюючої податкової консультації (п. 53.1 ст. 53 Податкового кодексу України) діють до 31.12.2020 року.

З 01.01.2021 вказані норми відповідно до Закону № 466 перенесено до п.112.8 ст. 112 Податкового кодексу України та продовжують діяти.

 

Приймаєте працівника на роботу – не забудьте повідомити Державну податкову службу України!

Легалізація робочих місць та заробітної плати – соціальна гарантія майбутнього кожного працюючого.

Нормами Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року  № 322-VIII із змінами та доповненнями встановлено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу та подання повідомлення до територіальних органів Державної податкової служби.

Роботодавець до початку роботи найманого робітника зобов’язаний повідомити органи ДПС про прийняття працівника на роботу.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – Повідомлення) складають при укладанні безстрокового трудового договору, строкового трудового договору та контракту.

Нагадуємо, що Повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою – підприємцем до територіальних органів ДПС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

засобами електронного зв’язку;

на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

 

Про функціонал Електронного кабінету

Незамінною допомогою для платників податків є Електронний кабінет, який значно спрощує спілкування з податковими органами та заощаджує час на їх відвідування.

Вхід до Електронного кабінету платники можуть здійснити перейшовши за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua, а також, через офіційний вебпортал ДПС.

Для роботи у приватній частині електронного сервісу використовується кваліфікований електронний підпис, отриманий у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або Інтегрована система електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID)

За допомогою Електронного кабінету можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи: податкову звітність, заяви для реєстрації платниками окремих податків, запити на отримання інформації. Крім того, платники можуть у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів та утриманих податків, стан поданої звітності тощо.

Електронний кабінет надає можливість платникам податків (фізичним особам): cплатити податки, скоротити час при заповненні платіжних документів та мінімізувати помилки при заповненні.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету обрати податок (платіж), який необхідно сплатити, та одну з платіжних систем: EasyPay, Portmone.com, Liqpay.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику необхідно завершити заповнення платіжного документа та підтвердити операцію.

Також повідомляємо, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку.

Звертаємо увагу, що працює Електронний кабінет цілодобово, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звертатися до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua/help/

Заощаджуйте свій час користуйтеся онлайн сервісами!

 

До уваги платників єдиного податку 2або 3 груп, які є власниками земельних ділянок або постійними землекористувачами

Законом України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» внесено зміни, зокрема до п.п. 4 п. 297.1 ст. 297 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), згідно з якими з 01 липня поточного року платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на майно у частині земельного податку за земельні ділянки, що використовуються платниками єдиного податку першої – третьої груп для провадження господарської діяльності (крім діяльності з надання земельних ділянок та/або нерухомого майна, що знаходиться на таких земельних ділянках, в оренду (найм, позичку)).

Отже, суб’єкти господарювання – платники єдиного податку другої або третьої груп (далі – платники єдиного податку), що є власниками земельних ділянок або постійними землекористувачами, з 01.07.2020 є платниками земельного податку у разі здійснення ними діяльності з надання земельних ділянок та/або нерухомого майна, що знаходиться на таких земельних ділянках, в оренду (найм, позичку), у тому числі якщо надання в оренду нерухомого майна є одним із видів діяльності або основним.

Такі платники єдиного податку самостійно обчислюють суму земельного податку за 2020 рік (з 01 липня по 31 грудня) з розбивкою річної суми рівними частинами за місяцями (липень – грудень) та подать з 01 по 20 серпня 2020 року (включно) до контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (далі – Декларація) з позначкою «Земельний податок», з типом «Звітна», заповненням графи «починаючи з», в якій вказується число – 01 і місяць – 07, за умови, що ними не подавалися Декларації за 2020 рік.

При цьому платники єдиного податку, які з 01.07.2020 стали платниками земельного податку, мають право подавати Декларації щомісячно з типом «Звітна» – протягом 20 календарних днів після закінчення звітного місяця, для яких перший звітний місяць – «липень».

Крім того, Декларація з позначкою «Земельний податок», з типом «Уточнююча», з заповненням графи «з урахуванням уточнень з», в якій вказується число – 01 і місяць – 07, подається у разі, якщо платник єдиного податку до 01 липня був платником земельного податку та подавав до контролюючого органу у 2020 році Декларацію з типом «Звітна».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь