A A A K K K
для людей із порушенням зору
Яремчанська міська рада
Івано-Франківська область, Надвірнянський район

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Яремчанської міської ради «Про затвердження порядку визначення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває на землях комунальної власності Яремчанської МТГ»

Дата: 16.01.2024 15:45
Кількість переглядів: 111

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Яремчанської міської ради

«Про затвердження порядку визначення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває на землях комунальної власності Яремчанської  міської територіальної громади»

 

 

 

Регуляторний орган – Яремчанська міська рада.

Розробник документа - відділ містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства  виконавчого комітету Яремчанської міської ради

Поштова адреса – 78500, м.Яремче, вул.Свободи, 266

Відповідальна особа – Сіщук Юрій Петрович

Контактний телефон – (03434) 2-25-67.

 

Цей аналіз регуляторного впливу (далі-Аналіз) розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади  державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року №1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 (зі змінами та доповненнями) і визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Яремчанської міської ради «Про затвердження   порядку визначення  плати за тимчасове  користування місцем розташування  рекламного засобу, що перебуває  на землях комунальної власності  Яремчанської  міської територіальної громади», як регуляторного акту.

 

  1. Визначення проблеми

 

Діючий порядок визначення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває на землях комунальної власності Яремчанської  міської територіальної громади, затверджений рішенням міської ради від 11.03.2021 №104-7/2021 «Про правила розміщення зовнішньої реклами на території міської ради». Слід зазначити, що з моменту прийняття вищевказаного рішення у якому встановлювалися базові тарифи на сплату за користування місцями комунальної власності для розміщення рекламоносіїв, значно зростала мінімальна заробітна плата та темпи інфляційних змін.

Таким чином, виникла необхідність встановлення економічно обґрунтованої плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу.

Таким чином, вказаний регуляторний акт має врегулювати наступну проблему:

  • Занадто низька плата за тимчасове користування місцями розміщення рекламних засобів яка призводить до того, що у місті розміщено забагато естетично та технічно застарілих рекламних засобів, які негативно впливають на зовнішній вигляд міста, а також спричиняють численні скарги мешканців з цього приводу.

 

Станом на 1 січня 2024 року дозволи на розміщення зовнішньої реклами на території Яремчанської міської ради мали 43 суб’єктів підприємницької діяльності.

 

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Так

-

Держава, у т.ч.:

-

-

орган місцевого самоврядування

Так

-

Суб’єкти господарювання,

Так

-

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

Так

-

 

Прийняття рішення з урахуванням актів чинного законодавства в галузі зовнішньої реклами створить ще більш прозору систему у наданні (або у відмові) дозволів на розміщення зовнішньої реклами, вдосконалить умови щодо усунення надмірного та неефективного регулювання господарської діяльності і діяльності у сфері зовнішньої реклами малого та середнього бізнесу.

 

2. Цілі державного регулювання.

 

Проект регуляторного акту спрямований на розв’язання проблем, визначених у першому розділі аналізу регуляторного впливу.
Зазначений акт передбачає створення єдиного локального акту, яким встановлюватиметься сплата за користування місцями комунальної власності для розміщення рекламоносіїв в усіх населених пунктах Яремчанської міської територіальної громади.

Визначення цілей державного регулювання:

– встановлення чіткого розміру плати за користування місцями, що належать до комунальної власності, для розміщення рекламних засобів з урахуванням виду конструкцій, зонування території;

– створення цілісної, впорядкованої, детальної та прозорої системи у розрахунку сплати за розміщення зовнішньої реклами у місцях комунальної власності Яремчанської міської  територіальної громади;

– ефективне використання комунальної власності громади;

– збільшення обсягів надходжень до місцевого бюджету.

 

 

3.   Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

 

  1. Визначення альтернативних способів.

 

У ході визначення альтернативних способів досягнення встановлених цілей державного регулювання доцільно розглянути наступні прийнятні:

 

Види альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишити чинне регулювання і зберегти дану ситуацію без змін

Альтернатива 2

Прийняття запропонованого регуляторного акта

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

 

Нижче наведено опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Економія часу на розробку та прийняття регуляторного

Зменшення реальних надходжень до бюджету

 

Альтернатива 2

Надходження коштів до бюджету

Ефективне використання об’єктів комунальної власності для розміщення зовнішньої реклами

Витрати часу на розробку, проходження регуляторної процедури проєкту рішення та прийняття регуляторного акту

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Ущемлення громадських та приватних інтересів

Альтернатива 2

Врахування інтересів територіальної громади, створення дієвої системи контролю за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами

Покращення візуального вигляду вулиць 

Отримання інформаційних послуг від реклами

Забезпечення безпеки громадян в місцях розміщення рекламних засобів

Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

25

129

154

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

16,2

83,8

100

                                                                                                     

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Зменшення реальної плати за розміщення зовнішньої реклами у зв’язку з інфляцією

Втрата прозорості дій органів влади та їх неоднозначність у зв’язку з невідповідністю нормативно-правових документів

Альтернатива 2

Можливість розміщувати зовнішню рекламу на власних рекламних конструкціях на території громади

Ефективне використання об'єктів містобудування для розміщення зовнішньої реклами

Сплата коштів суб'єктами господарювання за місце розташування рекламних засобів

Витрати, які будуть пов'язані із оплатою коштів суб'єктами господарювання за місце розташування рекламних засобів на оборотні активи

 

Проєкт регуляторного акту не має впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва.

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу

                                  досягнення цілей

 

У ході визначення альтернативних способів досягнення встановлених цілей розглянуто наступні:

1.   Залишити  ситуацію без змін.

2.   Прийняття запропонованого регуляторного акта.

На підставі проведеного аналізу вищезазначених альтернативних способів за допомогою нижченаведених таблиць здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 – цілі прийняття регуляторного акту, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 – цілі прийняття регуляторного акту, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 – цілі прийняття регуляторного акту, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття регуляторного акту, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

 

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Цілі прийняття регуляторного акту не можуть бути досягнуті, проблема існуватиме.

Альтернатива 2

4

Цілі прийняття регуляторного акту можуть бути досягнуті повною мірою, прийняття регуляторного акту надасть можливість встановити чіткий розміру плати за користування місцями, що належать до комунальної власності, для розміщення рекламних засобів з урахуванням виду конструкцій, зонування та єдиної базової ставки у розмірі 1% від мінімальної заробітної плати ;

Крім того, проект положення регуляторного акту, є досить простими та врегульовує відносини суб’єктів, на які поширюється даний акт

 

 

 

 

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Економія часу на розробку та прийняття акту

Зменшення реальних надходжень до бюджету у зв’язку з інфляцією

Втрата прозорості дій органів влади та їх неоднозначність у зв’язку з невідповідністю нормативно-правових документів

Альтернатива 1 не вирішує поставлених цілей

Альтернатива 2

Позитивний вплив на покращення іміджу влади

Збільшення надходжень до бюджету

Витрати часу на розробку та прийняття регуляторного акту

Збільшення плати за користування місцем для розміщення рекламного засобу

Прийняття даного регуляторного акту надасть можливість встановити чіткий розміру плати за користування місцями, що належать до комунальної власності, для розміщення рекламних засобів з урахуванням виду конструкцій, зонування та єдиної базової ставки у розмірі 1% від мінімальної заробітної плати ;

Єдина суттєва витрата – збільшення для СПД за користування місцем, але вона обгрунтована та не може ігноруватися

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акту

Альтернатива 1

Залишення ситуації, що склалась, без змін, не забезпечить досягнення поставленої цілі. Отже, така альтернатива є неприйнятною.

-

Альтернатива 2

Перевага Альтернативи 3 як виду правового регулювання над усіма іншими можливими способами ґрунтується на імперативності (загальнообов’язковості) рішень сесії міської ради для виконання на території міської ради, що передбачено ст.144 Конституції України та ст.73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Саме такий спосіб дозволить досягнути поставлених цілей належним чином.

Відсутні

 

5.   Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми.

 

На підставі проведеного вище аналізу регуляторного впливу найбільш оптимальним способом досягнення встановлених цілей є Альтернатива 2, тобто для розв’язання проблеми пропонується прийняти запропонований регуляторний акт.

Розв’язання проблеми, визначеної у розділі І даного аналізу регуляторного впливу, досягається шляхом прийняття запропонованого проєкту рішення  Яремчанської міської ради «Про порядок визначення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває на землях комунальної власності Яремчанської  міської територіальної громади», який призведе до прозорого розрахунку  плати за тимчасове розташування рекламного засобу.

Впровадження цього регуляторного акту передбачає здійснення органом місцевого самоврядування певних організаційних заходів на виконання та у відповідності до вимог законодавства України про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, а саме:

-     складання цього регуляторного акту, відповідного проєкту рішення (внесеного до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів) та аналізу регуляторного впливу до нього;

-     проведення базового відстеження;

-     оприлюднення проекту регуляторного акту разом з аналізом регуляторного впливу з метою обговорення та одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб;

-     отримання від відповідальної постійної комісії експертного висновку про відповідність проєкту регуляторного акту засадам державної регуляторної політики;

-     у разі прийняття регуляторного акту оприлюднення рішення у спосіб, найбільш доступний для жителів міської  ради.

 

6.      Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги.

 

          Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, перевищує 10 відсотків, від загальної кількості господарюючих суб'єктів , що складає 154 СПД - які планують розміщувати рекламоносії на території ради, а отже необхідно здійснити розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва) затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 11 березня 2004 р. №308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акту».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

6.1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 15.12.2023р. по 15.01.2024р.

Поряд-ковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консульта-цій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

 

1

Консультації

3

Визначення витрат

2

Робочі наради з представниками ЦНАП, розповсюджувачами зовнішньої реклами

7

Обговорення та внесення окремих уточнень в проєкт рішення

3

Робочі зустрічі

10

Обговорення вимог розробленого проекту рішення, орієнтовні витрати часу та коштів на виконання вимог регулювання

 

6.2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 154 (одиниці), у тому числі малого підприємництва 25 (одиниць) та мікропідприємництва 129 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання”).

 

6.3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання:

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

х

х

х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

х

х

х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

х

х

х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

х

х

х

5

Інші процедури (уточнити)

5.1. Розроблення технічної документації на рекламний засіб, ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням (відповідно до додатку 3 «Типових правил розміщення зовнішньої реклами» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 року № 2067)

 

 

3000,0

 

 

х

 

 

3000,0

5.2  Плата за  тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, яке є комунальною власністю:

Р = S х М х В= 18х12х34= 7344 грн. в рік з одного суб’єкта за один рекламний засіб, де: S — розмір площі розташування спеціальної конструкції (м. кв.); М –термін розміщення;В -базовий розмір плати за 1 кв.м. площі місця розташування рекламного засобу, який дорівнює двом неоподаткованим мінімальних доходів громадян

 

7344,0

 

Сума залежить від розміру рекламного засобу та площі, яку він займає

 

7344,0

 

36720,0

6

Разом, гривень

 

10344,0

 

7344,0

 

39720,0

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

154

8

Сумарно, гривень

1592976

1130976,0

6116880,0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

Витрати часу на тримання інформації про регулювання (0,5год.)+ отримання необхідних форм та заявок (0,5год.) х на вартість часу субєкта малого підприємництва (91,95 грн./год.)

(*середня заробітна плата на території Івано-Франківської області за грудень 2023 року - 16000грн. поділити на середню тривалість робочого часу 174 год./міс)

 

91,95

 

0

 

91,95

10

Процедури організації виконання вимог регулювання:

Подання заяви через ЦНАП (40 хв.) та отримання відповіді через ЦНАП (40 хв.)

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для субєкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання (1,2 год. Х 91,95./год. = 110,34грн.)

 

 

110,34

 

 

0

 

 

110,34

11

Процедури офіційного звітування

0

0

0

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0

0

0

13

Інші процедури (уточнити)

0

0

0

14

Разом, гривень

202,29

0

202,29

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

154

 

154

16

Сумарно, гривень

31152,66

Х

31152,66

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Яремчанська міська рада
      (назва державного органу)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу місцевого самоврядування відповідної категорії (заробітна плата 108 грн./год)

Оцінка кіль

кості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрував-     ня регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,25 год

27 грн.

1

154

4158

2.Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

камеральні – 0,2 год

виїзні – 1,0 год

1,20 год

129,6 грн.

1

154

19958

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

2,50 год

270 грн.

1

154

41580

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

5,50 год

594 грн.

1

154

 

91476

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

2,00 год

216 грн.

1

154

 

33264

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,5 год

54

1

154

8316

7. Інші адміністративні процедури (підготовка проекту рішення, оформлення дозволу на розміщення зовнішньої  реклами) 

2,5 год

158,6

1

154

41580

Разом за рік

14,45

Х

Х

Х

240331 грн.

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

1201655 грн.

 

6.4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання:

 

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

грн

За п’ять років

грн

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1592976

7964880

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

31152,66

 

155763,3

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

1624128

8120640

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

240331

1201655

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

1864459,66

9322298,3

        

6.5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.

         За результатами оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п’ять років) запровадження компенсаторних механізмів не потребуються.

         Проєкт рішення розповсюджується тільки на сферу інтересів суб’єктів господарювання, які надають рекламні послуги або матимуть намір на розміщення реклами власної господарської діяльності в межах території населених пунктів  Яремчанської міської ради. Для суб’єктів господарювання корегуючим (пом’якшувальним) заходом є скорочення витрат часу на отримання первинної інформації про вимоги регулювання, отримання погоджень з утримувачами інженерних конструкцій, а також збільшення прибутку через рекламування своєї діяльності.

7.   Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту.

Запропонований проект регуляторного акту запроваджується на довгостроковий термін дії або до прийняття нових нормативних актів.

У разі потреби, до нього вноситимуться зміни за підсумками аналізу відстеження результатів його дії.

 

8.   Визначення показників результативності дії регуляторного акту.

 

Ефективність регуляторного впливу проекту рішення Яремчанської міської  ради «Про затвердження   порядку визначення  плати за тимчасове  користування місцем розташування  рекламного засобу, що перебуває  на землях комунальної власності  Яремчанської  міської територіальної громади» визначатиметься за такими показниками:

  1. Кількість субєктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері реклами та на яких буде поширюватися дія акту, одиниць;
  2. Розмір надходжень до місцевого бюджету повязаних з дією цього акту, грн.
  3. Розмір коштів і час, що витрачатимуться субєктами господарювання, повязаними з виконанням вимог актуа, грн./год.
  4. Рівень поінформованості субєктів господарювання з основними положеннями акту, %.

Дія регуляторного акту поширюється на суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців), які мають намір розмістити об’єкти зовнішньої реклами на території Яремчанської міської ради.

 

№ п/п

Назва показника

2024 рік

 

1

Кількість субєктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері реклами та на яких буде поширюватися дія акта, одиниць

 

154

 

2

Розмір надходжень до місцевого бюджету повязаних з дією цього акту, грн.

1350000,0

(сума надходжень до місцевого бюджету залежить від кількості оформлених дозволів)

3

Розмір коштів і час, що витрачатимуться субєктами господарювання, повязаними з виконанням вимог акта, грн./год.

 

31152,66 грн./14,45 год.

4

Рівень поінформованості субєктів господарювання з основними положеннями акта, %.

100

 

9.   Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта.

        Заходи з відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися відділом містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства  виконавчого комітету Яремчанської міської ради.

         Базове відстеження буде здійснюватися до набрання чинності цього регуляторного акта.                                                                                                                                

Повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік після проведення базового відстеження.

Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.

Метод проведення відстеження результативності – статистичний. Відстеження результативності здійснюватиметься на підставі статистичних даних.

 

 

Міський  голова                                                                               Андрій  МИРОНЯК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь